K.K.K

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Miks peab isikusamasust kinnitama?

Isikusamasuse kinnitamise süsteem võimaldab tagada kaitse nende isikute eest, kes püüavad pettuse teel kasu saada. Isikusamasuse kinnitanud inimene vastutab saadetise sisu eest.

Kas tarnite ka suuri oste/saadetisi?

Jah, veame erinevate mõõtude ja kaaluga saadetisi.

Kust leida Saksamaa, Poola Inglismaa, Itaalia ja Prantsusmaa ladude aadresse?

Saksamaa, Poola, Itaalia, Prantsusmaa ja Inglismaa ladude aadressid antakse oma isikusamasuse kinnitanud klientidele. Need leiad pärast süsteemis registreerumist alajaotuses „Konto“.

Kada galima atsiimti pirkinius iš sandėlio Kaune?

Pirkinius galima atsiimti, kai pasikeičia pirkinio statusas į „Siunta yra Kaune“.

Kas enne saadetisele järele minekut tuleb ettemaksuarve kindlasti välja printida?

Ei, printimine pole kohustuslik, arve prindime välja laos.

Kuidas saadetise olek muutub? Kuidas ma seda jälgida saan?

Kohe, kui kaubad Saksamaalt, Poolast või Inglismaalt kohale jõuavad, sisestame need oma süsteemi. Seejärel saad süsteemilt automaatteate, et Sinu nimele on saabunud uus saadetis (oma kontol näed selle kaalu, suurust ja saatjat), ning kauba olekuks on „Saadetis on Saksamaal“, „Saadetis on Poolas“, „Saadetis on Inglismaal“. Kui kõik nädala saadetised Eestisse lja saadetakse, muutub saadetise olek vastavalt: „Saadetis on teelEestisse . Kui saadetis on Eesti lattu jõudnud, saad teate „Saadetis on jaotuskeskuses“. Sel ajal, kui saadetis Eestisse teel või juba Eestis kohal on, saad selle arvele lisada, tarneviisi valida ja tarne eest maksta. Kui oleme saadetise saatmiseks ette valmistanud, saad vastava teate ja saadetise olek muutub vastavalt: „Saadetis on välja saadetud“.

Kust leian arve?

Arve leiad oma kontolt, samuti saadetakse see pärast makse teostamist kliendile e-postiga.

Kas osta võib ka teistest e-poodidest või ainult nendest, mis teie portaalis ära toodud on?

Osta võib kõigist Saksamaa, Inglismaa, Poola, 
Prantsusmaa, Itaalia ja teiste Euroopa Liidu riikide e-poodidest, mis pakuvad ostude tarnimist Saksa- ja Inglismaale.

Mis teha, kui sain kätte rikutud kauba?

Kui Sa pole saadud kauba seisukorraga rahul ja arvad, et selle põhjuseks võisid olla halvad veotingimused, siis võta kindlasti meiega ühendust. Käsitleme eranditult iga juhtumit.

Kuidas saan osutatud teenuste eest tasuda?

Tasuda saab e-panga kaudu.

Kas on võimalik korraga saata ka suurem kogus kaupu?

Jah, alati on võimalik saadetisi meie lattu „varuda“ ja alles pärast soovitud koguse kokku saamist need kätte saada.

Tellisin kaupa, kuid see pole veel süsteemi sisestatud. Miks?

Esiteks veendu, et müüja on kauba ka tegelikult välja saatnud ja meie aadressile tarninud. Teine võimalus on see, et saime kauba küll kätte, kuid müüja ei märkinud ära Sulle määratud ID-d või märkis selle valesti. Saada paki jälgimisnumber meile e-posti teel.

Saksamaa lattu saabus kaup, mille soovin müüjale tagastada. Kas see on võimalik?

Kahjuks ei paku me niisugust teenust - me ei saa Sinu kaupa müüjale/saatjale tagastada.