K.K.K

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Miks peab isikusamasust kinnitama?

Isikusamasuse kinnitamise süsteem võimaldab tagada kaitse nende isikute eest, kes püüavad pettuse teel kasu saada. Isikusamasuse kinnitanud inimene vastutab saadetise sisu eest.

Tellisin kaupa, kuid see pole veel süsteemi sisestatud. Miks?
Millise saatmisviisi pean e-poes märkima, et minu pakk oleks teie lattu toimetatud?

Palun valige alati kulleriteenus, kahjuks muud saatsmisviisid pole hetkel saadaval. Paki toimetamisel iseteenindusliku pakiautomaati või pick-up punkti ei ole meil kahjuks võimalust sellele järgi minna.

Ma soovin tellida pakke väljaspoolt Euroopa Liitu. Kas see on võimalik?

Kahjuks vastavalt meie reeglitele ei saa me pakke vastu võtta väljaspoolt Euroopa Liitu.

Kas osta võib ka teistest e-poodidest või ainult nendest, mis teie portaalis ära toodud on?

Osta on võimalik eraisikutelt või kõikidest Saksamaa, Hispaania, Inglismaa, Poola, Prantsusmaa, Itaalia, Leedu, Läti, Hollandi ja teiste Euroopa Liidu riikide e-poodidest, mis pakuvad kauba kohaletoimetamist Saksamaale, Hispaaniasse, Inglismaale, Poola, Prantsusmaa, Itaalia, Leedu, Läti, Holland. On oluline, et saadetised jõuaksid meie ladudesse.

Kui kaua saab pakki teie laos hoida?

Saate saadetisi meie laos hoida kuni 30 päeva tasuta (pärast tähtaega (30 päeva) lisandub tasu). Saadetise mitte tagasivõtmine 3 kuu jooksul toob kaasa saadetise utiliseerimise.

Ma maksin oma tellimuse eest kuid millegipärast minu kontos näitab, et arve pole tasutud. Miks?

Kui süsteem näitab, et arve ei ole tasutud, palun saatke meile maksekinnitus meilile: info@ostaeu.ee  Siis me ise kinnitame edukalt maksetasumise süsteemis.

Kas tarnite ka suuri oste/saadetisi?

Jah, veame erinevate mõõtude ja kaaluga saadetisi.

Miks OSTAEU?
  • Võimalus osta erinevates Saksamaa, Hispaania, Inglismaa, Poola, Prantsusmaa, Itaalia, Leedu, Läti ja Hollandi e-poodides;
  • Sul on võimalus komplekteerida mitu pakke erinevatest e-poodidest ja maksta ainult kogu pakkide kaalu eest;
  • Kiire kohaletoimetamine paki kättesaamisel välislaost.
Kust leida Saksamaa, Hispaania, Poola, Inglismaa, Prantsusmaa, Itaalia, Leedu, Läti ja Hollandi lao aadress?

Kinnitatud klientidele antakse Saksa, Hispaania, Poola, Prantsuse, Itaalia, Inglise, Leedu, Läti ja Hollandi laoaadressid. Need leiate jaotises "konto".

Kuidas saadetise olek muutub? Kuidas ma seda jälgida saan?

Kui saame teie ostud kätte Saksamaal, Hispaanias, Poolas, Prantsusmaal, Itaalias, Inglismaal, Leedus, Lätis ja Hollandis, sisestame need süsteemi ning teile saadetakse automaatne süsteemiteade, et teie nimele on saabunud uus ost (oma kontol näete: kaalu, suurust ja saatjat), ostu olekuks on "Pakk asub Saksamaal", "Pakk on Poolas", "Pakk on Inglismaal" jne. Kui pakk on teel Eestisse, muudetakse selle staatuseks "Pakk reisib Eestisse". Paki Eesti lattu kättesaamisel saate teate "Pakk on jaotuskeskuses". Olenevalt valitud kättesaamise viisist saadetakse Teie pakk DPD või Omniva kohaletoimetamise teel ning saadetise staatus muutub "Pakk saadetud".


Saate valida tarneviisi, vormistada tellimuse ja tasuda selle eest alates saadetise süsteemi sisestamisest (esimese OstaEU teate saamisel saadetise staatuse kohta).

Kust leian arve?

Arve leiad oma kontolt, samuti saadetakse see pärast makse teostamist kliendile e-postiga.

Mis teha, kui sain kätte rikutud kauba?

Ise (vastuvõtupunktides) või kulleriga pakkidele järele tulles on oluline pakkide seisukord üle vaadata ja hinnata. Kui saadetise pakend on kahjustatud, ei tohi Ostja või Ostja esindaja saadetist vastu võtta. Kui te ei ole rahul saadud kauba seisukorraga ja arvate, et selle põhjuseks võis olla kehv transport – võtke meiega kindlasti ühendust ja lahendame iga juhtumi individuaalselt.

Kuidas saan osutatud teenuste eest tasuda?

Tasuda saab e-panga kaudu.

Kas on võimalik korraga saata ka suurem kogus kaupu?

Jah, alati on võimalik saadetisi meie lattu „varuda“ ja alles pärast soovitud koguse kokku saamist need kätte saada.

Kas eri riikidest pärit pakke saab komplekteerida?

Saadetised peavad olema ühest riigist. Sama riigi pakkide komplekteerimise puhul tuleb tasuda pakkide kogumassi eest, millele lisandub komplekteerimistasu 0,99 eurot iga paki eest.

Tellisin Poolast kauba ja valisin ekslikult kauba eest tasumise selle kohaletoimetamise ajal. Kas teie Poola töötaja saab paki vastu võtta ja selle eest maksta?

Meie poolt kauba tasumine kättetoimetamise ajal ei ole võimalik. Selliseid pakke lattu vastu ei võeta ja pakid tagastatakse müüjale.