K.K.K

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Saksamaa lattu saabus kaup, mille soovin müüjale tagastada. Kas see on võimalik?

Kahjuks ei paku me niisugust teenust - me ei saa Sinu kaupa müüjale/saatjale tagastada.

Miks peab isikusamasust kinnitama?

Isikusamasuse kinnitamise süsteem võimaldab tagada kaitse nende isikute eest, kes püüavad pettuse teel kasu saada. Isikusamasuse kinnitanud inimene vastutab saadetise sisu eest.

Millise saatmisviisi pean e-poes märkima, et minu pakk oleks teie lattu toimetatud?

Palun valige alati kulleriteenus, kahjuks muud saatsmisviisid pole hetkel saadaval. Paki toimetamisel iseteenindusliku pakiautomaati või pick-up punkti ei ole meil kahjuks võimalust sellele järgi minna.

Ma soovin tellida pakke väljaspoolt Euroopa Liitu. Kas see on võimalik?

Kahjuks vastavalt meie reeglitele ei saa me pakke vastu võtta väljaspoolt Euroopa Liitu.

Kui kaua saab pakki teie laos hoida?

Pakke saab meie lattu ladustada kuni 30 päeva.

Ma maksin oma tellimuse eest kuid millegipärast minu kontos näitab, et arve pole tasutud. Miks?

Kui süsteem näitab, et arve ei ole tasutud, palun saatke meile maksekinnitus meilile: info@ostaeu.ee  Siis me ise kinnitame edukalt maksetasumise süsteemis.

Kas tarnite ka suuri oste/saadetisi?

Jah, veame erinevate mõõtude ja kaaluga saadetisi.

Miks OSTAEU?
  • Võomalus osta erinevatest poodidest Saksamaal, Hispaanias, Inglismaal, Poolas, Prantsusmaal, Leedus ja Itaalias.
  • Sul on võimalus komplekteerida mitu pakke erinevatest e-poodidest ja maksta ainult kogu pakkide kaalu eest
  • Kiire kohaletoimetamine paki kättesaamisel välislaost.
Kust leida Saksamaa, Hispaania, Poola, Inglismaa, Prantsusmaa ja Itaalia lao aadressi?

Saksamaa, Hispaania, Poola, Prantsusmaa, Itaalia ja Inglismaa ladude aadressid on vaid kinnitatud klientidele. Logige sisse ning leiate need "konto" alt.

Kuidas saadetise olek muutub? Kuidas ma seda jälgida saan?

Niipea kui oleme saanud Teie ostud Saksamaal, Hispaanias, Poolas, Itaalias, Prantsusmaal, Leedus või Inglismaal, sisestame need süsteemi ja saate automaatse teate, et Teie nimel on uus ost vastu võetud (näete oma kontol kaalu, suurust ja saatjat), ostu staatus on „Saksamaal asuv pakk“, „Poolas asuv pakk“, „Inglismaal asuv pakk“ jne. Kui kõik nädala saadetised Eestisse saadetakse, muutub saadetise olek vastavalt: Saadetis on teel Eestisse . Kui saadetis on Eesti lattu jõudnud, saad teate „Saadetis on jaotuskeskuses“. Sel ajal, kui saadetis Eestisse teel või juba Eestis kohal on, saad selle arvele lisada, tarneviisi valida ja tarne eest maksta. Kui oleme saadetise saatmiseks ette valmistanud, saad vastava teate ja saadetise olek muutub vastavalt: „Saadetis on välja saadetud“.

Kust leian arve?

Arve leiad oma kontolt, samuti saadetakse see pärast makse teostamist kliendile e-postiga.

Kas osta võib ka teistest e-poodidest või ainult nendest, mis teie portaalis ära toodud on?

Võimalik on osta kõigist Saksamaa, Hispaania, Inglismaa, Poola, Prantsusmaa, Leedu, Itaalia ja teiste Euroopa Liidu veebipoodidest, mis pakuvad ostude kohaletoimetamist Saksamaale, Hispaaniasse, Inglismaale, Poolasse, Prantsusmaale, Leetu või Itaaliasse.

Mis teha, kui sain kätte rikutud kauba?

Kui Sa pole saadud kauba seisukorraga rahul ja arvad, et selle põhjuseks võisid olla halvad veotingimused, siis võta kindlasti meiega ühendust. Käsitleme eranditult iga juhtumit.

Kuidas saan osutatud teenuste eest tasuda?

Tasuda saab e-panga kaudu.

Kas on võimalik korraga saata ka suurem kogus kaupu?

Jah, alati on võimalik saadetisi meie lattu „varuda“ ja alles pärast soovitud koguse kokku saamist need kätte saada.

Tellisin kaupa, kuid see pole veel süsteemi sisestatud. Miks?

Esiteks veendu, et müüja on kauba ka tegelikult välja saatnud ja meie aadressile tarninud. Teine võimalus on see, et saime kauba küll kätte, kuid müüja ei märkinud ära Sulle määratud ID-d või märkis selle valesti. Saada paki jälgimisnumber meile e-posti teel.

Kas eri riikidest pärit pakke saab komplekteerida?

Saadetised peavad olema ühest riigist. Sama riigi pakkide komplekteerimise puhul tuleb tasuda pakkide kogumassi eest, millele lisandub komplekteerimistasu 0,99 eurot iga paki eest.

Tellisin Poolast kauba ja valisin ekslikult kauba eest tasumise selle kohaletoimetamise ajal. Kas teie Poola töötaja saab paki vastu võtta ja selle eest maksta?

Meie poolt kauba tasumine kättetoimetamise ajal ei ole võimalik. Selliseid pakke lattu vastu ei võeta ja pakid tagastatakse müüjale.